عینکی

روزنوشت های یک دندانپزشک بی تجربه

بعد از 3 روز موندن در خوابگاه:اینحا هتل 5 ستاره یا مرزهای تمدن در عین بی تمدنی!

روز چهارم در mangalore !

اینجا هتل Goldfinch! هتل 5 ستاره ی اینجا!

البته بعد از 3 روز اقامت در Bejai Hostel !افتضاح بود! اگر زینب سرمانخورده بود شاید نمی اومدیم اینجا! البته واقعا فکر نمی کردیم یه همچین هتلی تو این شهر نم کشیده باشه!

اینجا دکتر اخلاقی، شایان و دکتر پازوکی و دکتر زینب (رزیدنت ایرانی)کلی بهمون کمک کردن! مخصوصا توی مریضی زینب خودمون که بردیمش بیمارستان و تست مالاریا!

اینجا آدما کلی مسئولیت پذیرن! ما با دکتر اخلاقی رفتیم Yenepoya hospial این قدر دنبالمون گشته بودن! پلیس هم خبرشده بود! با موتور کل شهر رو دنبالمون گشتن!
دکتر اخلاقی خیلی ریلکسه میگه ایرادی نداره!

البته ما به medicon 2009 president گفتیم که زینب رو با دکتر می بریم بیمارستان!

کلی دکتر با هم رفتیم شام! Empire building و Amazon restaurant !

غذا رو که سفارش دادیم تمام طول غذا یکی دور میزمون می چرخید.چون غذایی که سفارش می دی مال کل میزه نه یه نفر

و اون گارسون همواره میاد غذا رو می ریزه و شما به ظرف های اصلی دست نمی زنید

راستش رو بخواین اینجا عین فیلماس!

ملت پابرهنه هستن! و واقعا از اتوبوسا آویزون می شن!

تازه یکی از بهترین شهرهای دانشگاهی اینجاس!ولی افتضاح! رطوبت در حد تیم ملی! دما بالا!

ولی جالبه که با هم هم توی دانشگاه انگلیسی حرف می زنن! و ما راحتیم که می فهمنمون!

خداییش شهر عدم تناسب داره با همین وضع ماشین های آخرین مدل هم زیاده!

ما سوار Drykshow  هم شدیم! همین موتور سه چرخه ها! اینا معمول تر از اتوبوسن حتی!

ولی اینجا تو همین هیچی نیست و نداره چند تا پاساژ بی نظیر بود و تو مغازه های که عین بازار قدیمی و درب داغون بود تمام کیف های برند یه جا پیدا می شد!!!!!

این یعنی : محدثه یه کیف لب تاب مارک sumsonite برات خریدم!

و کلی دوست هندی ! یه دختر هندی که باباش تو کنسول گری ایران تو شیراز کار می کرده و فارسی حرف می زنه!

ولی کلن زبون رسم انگلیسیه! خدا رو شکر!

فردا میریم دانشگاه Manipul! می گن یه موزه خیلی خوبی داره و بزرگترین دانشگاه آسیاس!

آهان فردا ساحل هم میریم!

ولی تمیزی مملکتمو و حتی خوابگاهاشو با هیچی عوض نمی کنم! هیچ وقت! Never ever

اینجا گاهی جو می گیره فارسی یادمون می ره! ولی کلن تجربه خوبی بود!